APSTRAKT Celta na ova istra`uvawe e da se se utvrdi zna~eweto na sekoj odelementite na marketing miksot za potro{uva~ite I relativnoto vlijanie {to istite go imaat pri nosewe na odlukata za kupuvawe na eden od konkurentnite proizvodi, Pepsi-kola ili Koka-kola. Istotaka cel e I da se odredat konkurentskite prednosti na edniot nasproti drugiot proizvod. Po izvr{enoto istra`uvawe mo`e da se konstatira deka distribucijata kako element na marketing miksot, odnosno fizi~kata dostapnost I rasprostranetost na ovie proizvodi ne pretstavuva problem. Cenata iako ima odredeno vlijanie ne e presuden faktor vo izborot {to se doka~uva so dominacijata na koka-kola. Od mediumite raspolo`livi za promovirawe, televizijata se istaknuva kako najprifatliva, dodeka pak od promotivnite akciite potro{uva~ite najdobro odgovaraat na akciite “ceni vo paket” koi dosta ~esto se koristat vo prazn~nite periodi za ostvaruvawe pogolema proda`ba. Isto taka mo`e da se konstatira deka glavnata prednost na koka-kola, imixot I brendot imaat pogolemo zna~ewe od prednosta Na pepsi, cenata. SODR@INA APSTRAKTStr.1 SODR@INAStr.2 1.VOVEDStr.3 2.MARKETING MIKS______________________________________Str.
4 Str.5 3.FAKTI ZA KOKA-KOLA_________________________________ Str.6 4.FAKTI ZA PEPSI_______________________________________Str.7 5.CELI NA ISTRA@UVAWETOStr.8 6.METODOLOG IJA NA ISTRA@UVAWETOStr.8 ANKETEN PRA[A! LNIKStr.9 Str.10 7.REZULTATI OD IZVR[ENATA ANKETAStr.11 8.PARCIJALNI ZAKLU^OCIStr.17 Str.18 9.INTEGRALNI ZAKLU^OCIStr.19 Str.20 KORISTENA LITERATURAStr.21 1.VOVED Koka kola I pepsi se isklu~itelno popularni bezalkoholni pijaloci vo svetot kako I vo na{ata...If you want to get a full-of-the-moon essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com
If you want to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment